• معرفی 7 صرافی بدون نیاز به احراز هویت

    معرفی صرافی بدون نیاز به احراز هویت

    اگر علاقمند به خرید و سرمایه گذاری در آلت کوین ها هستید ولی به دلایلی مختلف تمایلی به احراز هویت در صرافی های خارجی ندارید جای درستی آمده اید.

    ما در این مقاله قصد داریم در مورد چند صرافی آلتکوین به شما بگویم که به شما امکان می دهند بدون احراز هویت معامله کنید. علاوه بر این هیچ محدودیت برداشتی نیز اعمال نمی کنند.

    نیازی به گفتن نیست، زمانی که صرافی های غیرمتمرکز سهم خود را در بازار افزایش دهند، این امر عادی خواهد بود، که البته مدتی طول خواهد کشید.

    بهتر است یک حساب ایمیل امن مانند Protonmail ایجاد کنید که فعالیت های شما را ردیابی نمی کند و از مرورگری مانند Brave استفاده کنید و حتما قبل از ثبت نام و استفاده از صرافی، با خرید VPN با IP ثابت ، کشور خود را به کشوری که در لیست کشورهای مجاز می باشد تغییر دهید.

    Binance

    Binance

    Binance یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال است که از همه آلت‌کوین‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد به صورت ناشناس از این پلتفرم استفاده کنید. اگر سقف برداشت روزانه شما بیش از 2 بیت کوین نباشد، نیازی به احراز هویت ندارید.

    به روز رسانی: بایننس محدودیت برداشت روزانه را برای کاربرانی که احراز هویت نکرده اند به روز کرده است و اکنون آنها اجازه برداشت روزانه 0.06 BTC را برای کاربرانی که تایید هویت اولیه را انجام داده اند، می دهد.

    برای کسانی که به دنبال معاملاتی فراتر از معاملات اسپات هستند، به مارجین و معاملات آتی در این پلتفرم نیز دسترسی دارند.

    این صرافی در مالتا و خارج از حوزه قضایی ایالات متحده آمریکا، چین یا سایر کشورهایی که می‌توانند اطلاعات کاربران را درخواست کنند، ثبت شده است.

    توجه: Binance.com خدماتی را به کاربران ایالات متحده ارائه نمی دهد. اگر اهل ایالات متحده هستید، باید از سایر صرافی هایی که در ادامه معرفی خواهد شد استفاده کنید.

    ByBit

     

    ByBit

    Bybit یک صرافی مشتقات بدون KYC است که از قرارداد دائمی USDT و قرارداد دائمی معکوس پشتیبانی می کند. شما می توانید بیت کوین، اتریوم، XRP، EOS، سوشی، AAVE و USDT را معامله کنید. در این مقاله می توانید بررسی کامل صرافی ByBit را مشاهده کنید.

     Changely

    Changely

    Changelly، یک سرویس مبادله Altcoin متمرکزاست، که شما را مجبور به تکمیل احراز هویت برای استفاده از خدمات آن نمی‌کند.

    برای استفاده از خدمات آنها نیازی به ثبت نام و تایید هویت وجود ندارد. برای امنیت بیشتر، همیشه از از VPN استفاده کنید.

    با این حال، این روش مستلزم داشتن آلتکوین های پشتیبانی شده مانند LTC/ETH/DASH و غیره برای مبادله با بیت کوین یا هر ارز پشتیبان دیگری است. اگر آلتکوین دارید، می‌توانید با استفاده از Changelly، بیت‌کوین‌ها را در عرض چند ثانیه بدون هیچ تأیید هویتی خریداری کنید.

     1InchExchange

    1InchExchange

    1Inchexchange شاید یکی از بهترین صرافی های بدون نیاز به KYC برای توکن های ERC20 باشد. این صرافی یک صرافی غیرمتمرکز است که به شما کمک می‌کند بهترین نرخ‌ها را از صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap، Sushi و موارد دیگر دریافت کنید. اگر هدف شما انجام معاملات با سرعت بالا و بدون نگرانی در مورد KYC است، این بهترین صرافی برای شماست.

    شما می‌توانید با استفاده از متا ماسک یا هر کیف پول پشتیبانی‌شده به 1inchexchange متصل شوید.

    Thorswap

    Thorswap

    Thorswap توسط Thorchain، که اولین DEX چند بلاکچینی در جهان است، ارائه می‌شود. این به این معنی است که می توانید بیت کوین را با اتریوم بدون نیاز به احراز هویت مبادله کنید. بلاک چین های بسیار بیشتری وجود دارند که توسط Thorchain پشتیبانی می شوند و این یکی از انواع آن است. آنها از سال 2021 شروع به محبوب شدن کرده اند و هر کسی که به دنبال صرافی غیر متمرکز است باید استفاده از آن را مدنظر قرار دهد.

    Bisq

    Bisq

    Bisq یک بازار همتا به همتا برای رمز ارزهایی مانند BTC، ETH و غیره است. این صرافی، یک صرافی کاملاً غیرمتمرکز است که نیازی به نام، ایمیل یا تایید هویت ندارد.

    همچنین، حریم خصوصی شما ایمن است زیرا از Tor استفاده می کند و فیات یا بیت کوین را در سرورها یا حساب خود نگه نمی دارد. در حال حاضر، از 126 ارز (از جمله BTC) پشتیبانی می کند و در سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است. با این حال، گردش مالی و حجم تراکنش های آن از سایر صرافی ها کمتر است.

    گردش مالی در زمان نگارش در این صرافی 4 بیت کوین در شبانه روز است.

     Orion Protocol Trade

    Orion Protocol Trade

    Orion Protocol یک ارائه دهنده استخر نقدینگی است، و همچنین یک پایانه معاملاتی را ارائه می دهد که در آن می توانید به صورت ناشناس ارزهای دیجیتال را مبادله کنید. بهترین ویژگی این صرافی این است که می توانید از کیف پول سخت افزاری خود مستقیماً در این پلتفرم برای تبادل استفاده کنید.

    جمع بندی

    ما فکر می‌کنیم که عدم نیاز به احراز هویت و KYC امسال به جریان اصلی تبدیل خواهد شد، زیرا صرافی‌های غیرمتمرکز زیادی در هستند که ممکن است صرافی‌های متمرکز را تحت فشار قرار دهند تا از شر الزامات KYC خلاص شوند.

    بهترین راه برای خرید کریپتو بدون KYC استفاده از صرافی های غیر متمرکز است. با این حال اگر در دنیای کریپتو تازه کار هستید شاید در ابتدا استفاده از آنها کمی پیچیده باشد.

    خرید vpn یکی از اولویت ها در هنگام استفاده از صرافی ها است. شما برای تغییر IP و افزایش امنیت خود در صرافی های متمرکز و غیر متمرکز حتما باید از VPN استفاده کنید.

    احراز هویت و KYC در تضاد با شعار اصلی ارزهای غیر متمرکز است، به همین دلیل است که شاهد توسعه بی‌سابقه زیرساخت‌های غیرمتمرکز هستیم که حفظ حریم خصوصی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.


    Tags Tags: , ,