• معرفی صرافی بدون نیاز به احراز هویت

    اگر علاقمند به خرید و سرمایه گذاری در آلت کوین ها هستید ولی به دلایلی مختلف تمایلی به احراز هویت در صرافی های خارجی ندارید جای درستی آمده اید.

    ما در این مقاله قصد داریم در مورد چند صرافی آلتکوین به شما بگویم که به شما امکان می دهند بدون احراز هویت معامله کنید. علاوه بر این هیچ محدودیت برداشتی نیز اعمال نمی کنند.

    نیازی به گفتن نیست، زمانی که صرافی های غیرمتمرکز سهم خود را در بازار افزایش دهند، این امر عادی خواهد بود، که البته مدتی طول خواهد کشید.

    Read more...


  • آموزش تغییر IP با استفاده از VPN

    آیا می خواهید آدرس IP خود را پنهان کنید و در اینترنت ناشناس بمانید؟ در این مقاله 3 راه حل رایگان و پولی را به شما معرفی خواهیم کرد.

    اگر می خواهید ناشناس بودن و حریم خصوصی خود را در اینترنت افزایش دهید، باید آدرس IP خود را مخفی کنید. آدرس IP شما می تواند به روش های نامطلوب متعددی استفاده شود.

    ISP شما می تواند فعالیت آنلاین شما را پیگیری کند. یا، شبکه های تبلیغاتی می توانند رفتار آنلاین شما را تجزیه و تحلیل کنند و شما را با تبلیغات هدف قرار دهند.

    Read more...


  • چرا هنگام استفاده از رمز ارزها به VPN نیاز دارید

    ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین اینترنت رایگان را ترویج می دهند. اینترنتی در مقیاس جهانی  که در آن افراد می توانند بدون مرزبندی های سنتی با یکدیگر تعامل داشته باشند. 

    آیا این شبیه به شعار وب است؟ شاید به این دلیل که همیشه این هدف اصلی اینترنت بوده است. قبل از اینکه قوانین توسط دولت ها و غول های فناوری بازنویسی شود، اینترنت بدون مرز بود.

    به هر حال، اینترنتی که ما به آن عادت کرده‌ایم محدود به تعداد انگشت شماری وب‌سایت است که در واقع برای نیازهای ما بیش از اندازه کافی است. اگر دسترسی به رسانه‌ها یا سرویس‌هایی مانند Google را از دست بدهیم، اوضاع فرق می‌کند. 

    Read more...


  • VPN چیست

    یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN سرویسی است که هم داده های شما را رمزگذاری می کند و هم آدرس IP شما را با انتقال ترافیک شما از طریق سرور دیگری که کیلومترها دورتر است، پنهان می کند. این امر هویت آنلاین شما را حتی در شبکه‌های Wi-Fi عمومی پنهان می‌کند تا بتوانید با خیال راحت، ایمن و ناشناس اینترنت را فعالیت کنید. VPN ردیابی فعالیت های آنلاین شما و سرقت داده ها را برای اشخاص ثالث دشوارتر می کند. به دلیل انتقال ترافیک اینترنت شما از طریق یک سرور راه دور، آی پی شما در واقع همان آی پی سرور خواهد بود.

    Read more...






    Follow articles RSS
    Follow comments' RSS flux